Få flere henvendelser på dine dyrlægeydelser

Vi tilbyder

Få dine undersider til at besvare kundernes spørgsmål uanset tid og sted. Din hjemmeside er dit online visitkort – og den bedste måde du kan fortælle om de ydelser, du tilbyder i din klinik. 

Kombiner gode undersider med Google Ads og bliv synlig på Google i organiske og betalte visninger.

Synliggør dine ydelser for kunderne

Hvis du er tilgængelig online med dine ydelser såsom kastration af kat og deler ud af din viden. Ja, så er sandsynligheden for at folk finder dig, og at du få en booking større.

Derfor hjælper gode undersider til øget synlighed

Har du ingen undersider omkring de ydelser, du tilbyder i din dyreklinik,  ja så taber du kunden.

Gode, målrettede undersider omkring ydelserne på din dyreklinik, gør det muligt at skabe gode Google Ads-annoncer. Når kunden sendes ind fra Googles søgeresultater og de mødes af en underside, der svarer på alle deres spørgsmål, ja, så er chancen for, at de konverterer højere. 

Det skal dine undersider kunne

  1. De skal være informative og eksempelvis forklare fordelene og ulemperne ved sterilisation af kat
  2. De skal besvare eventuelle spørgsmål, eksempelvis hvad sterilisation er og hvordan det fungerer
  3. De skal opfordre til handling i form af tekst som “kontakt os” eller “book tid til sterilisation” 
Opnå synlighed direkte i søgeresultatet med tekstannoncer
Mere synlighed på Google kræver mere markedsføring i form af Google Ads og gode landingsider. Dette så du kan få flere leads i form af bookinger og henvendelser på dine ydelser såsom "kastration af kat".
Grafisk banner-annoncering
Mere synlighed online kan ske ved hjælp af banner-annoncering - en lille påmindelse om dig, som følger kunden rundt på nettet med tekst og billede.
Målrettede landingsider
Mere synlighed på Google er ikke altid nok til at skabe konverteringer. Kunden skal også ledes hen på en side, der besvarer deres spørgsmål eller opfylder deres behov. Du har derfor brug for gode landingsider til dine dyrlægeydelser.
Previous slide
Next slide

Markedsfør dine dyrlægeydelser

Pakke 1

kr 5.000 kr.
  • 5 dyrlægeydelser
  • inkl. landingpage
  • inkl. SEO-tekstforfatning
  • inkl. Google Ads-annoncer

Pakke 2

kr 10.000 kr.
  • 10 dyrlægeydelser
  • inkl. landingpage
  • inkl. SEO-tekstforfatning
  • inkl. Google Ads-annoncer
Populær

Pakke 3

kr 15.000 kr.
  • 15 dyrlægeydelser
  • inkl. landingpage
  • inkl. SEO-tekstforfatning
  • inkl. Google Ads-annoncer

Månedlig driftsydelse

kr. 3.500,-

Månedlig driftsydelse er nødvendig til betaling af klik på Ads-annoncerne og til optimering af disse

Google Ads

kr. 2.000,-

Vi har valgt at sætte et minimumsbeløb på Google Ads, så vi kan sikre, at vi gør en forskel for din dyrelægeklinik.

For de 2.000 får du klik på dine annoncer. Du betaler kun for de klik, du får, da det styres via et aktionssystem.

Drift

kr. 1.500,-

For at du får noget ud af pengene til klik på dine annoncer går 1.500 kr. til drift.

Dette i form af konsulenttimer og udarbejdelse af negative søgeord. Vi laver desuden nye bannere, skriver nye annoncetekster og analyserer på, hvordan de performer.

Populære ydelser til undersider

Find inspiration blandt de populære ydelser, og udpluk lige dem du vil til markedsføringspakkerne, eller fortæl os hvilke ydelser som du ønsker at fremhæve.

  • Sterilisation af kat
  • Kastration af kat 
  • Aflivning kat
  • Ormekur kat
  • Vaccination kat
  • Killingetjek
  • Sterilisation af hund
  • Kastration af hund
  • Aflivning hund
  • Ormekur hund
  • Vaccination hund
  • Hvalpetjek
  • Tandrensninghund
  • Vaccination hest
  • Sterilisation kanin
  • Tandrøntgen
  • Tandrensning
  • Chipning
  • ID-mærkning
  • Dyrlægeattest

Vi samarbejder allerede med

Følgende bilhuse har allerede valgt os som deres fortrukne samarbejdspartner.
Skal du være den næste? 

Det siger vores samarbejdspartnere

Få 30 min gratis rådgivning

Bliv kontaktet inden for 24 timer. Der skal to til tango. Vi kigger sammen med dig på hvor du kan forbedre din markedsføringsindsats – og sætter tal på hvad det koster.

VetPlanet - en god case

VetPlanet har rigtig mange produkter. Da vi skulle opstarte dem med Ads annoncer, lå der en stor opgave i at få opsat en omfattende kampagnestruktur. Her skal annoncer og landingsider være præcist tilpasset det, der søges efter. Det samme skal vores software, som vi selv har udviklet. Denne særlige software styrer annoncerne alt afhængig af om et produkt er på lager eller ej. Den sørger for at det kun er produkter på lager som vises, og når produkter sælges, kommer der nye på. Det har gjort annoncerne for VetPlanet effektive.

Vi stod desuden med et helt nyt brand, hvilket gjorde display banner-annoncering særlig vigtigt. Vi valgte at fokusere vores indsats på nye, fine dynamiske bannere. Med disse bannere får folk, der har søgt på Google efter et bestemt produkt, vist dynamiske bannere med de produkter, der netop er relevant for den søgning de lige har lavet på Google.

VetPlanet er lige nu de eneste i dyrlægebranchen i Danmark som kører med denne strategi og produkt. Da produktet er udviklet af os i WebLead.

Sidst min ikke mindst havde vi en stor optimeringsopgave, da kampagneopsætningen var omfattende.

Vores fokus har hele tiden været på leads, omsætning og konverteringsrater for de enkelte elementer i kampagneopsætningen. Og det har båret pote. Omsætningen er nemlig steget måned for måned.