Vi skaber resultater med Facebook-annoncering

Vi tilbyder

Lad os stå for din virksomheds annoncering på Facebook og Instagram. Sammen med jer udvælger vi de bedste kampagner, målgrupper og budskaber. Vi står for den tekniske opsætning og løbende optimering. Løbende evaluering og feedback styrker samarbejdet. 

Har jeres virksomhed allerede en marketingmedarbejder som selv vil sætte annoncer op? Tag da et kig på vores Facebook-kurser.

Kontakt os, hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan skabe værdi med Facebook-annoncering for din virksomhed.

Services

Facebook-annoncering

Ram potentielle kunder på deres foretrukne sociale medie med et målrettet budskab og en opfordring til handling. 

Med Facebook-annoncering er det muligt at få vist dine produkter og services for helt specifikke målgrupper. Facebook-annoncer kan bestå af både tekst, billeder og video. Vi ved, hvad du bør skrive, og hvad for noget indhold du bør vise for, at modtageren gør, som vi ønsker.

Drift af organisk væg

Tilstedeværelse er utroligt vigtigt for at forblive i kundernes bevidsthed. Organiske Facebook-opslag og interaktion med målgruppen er en god måde at blive set på. Men hvad skal du poste? Få hjælp til dine daglige opslag, og hvordan du når ud til din målgruppe ved hjælp af en contentplan. Det kan være ved at promovere nye medarbejdere eller nye produkter og services.

Derfor er det godt at annoncere på Facebook

Der er mange gode grunde til at annoncere på Facebook, hvoraf en af de bedste er, at Facebook er en unik platform, hvor du kan brande dig og nå ud til helt specifikke målgrupper.

  • Du opnår optimal udnyttelse af dit budget, da det kun er klik på annoncerne som koster dig noget
  • Med Facebook har du en helt særlig mulighed for at annoncere med billede og video
  • Du kan målrette annoncerne geografisk, via retargeting eller annoncere direkte mod dine kunders netværk

Hvor bliver mine Facebook-annoncer vist?

Hvorfor vælge os?

Hos WebLead har vi specialiseret os i at skabe gode, målrettede annoncer på Facebook samt drift og optimering af organiske opslag.

  • Vi lytter til dine ønsker og er samtidig helt nørdede ned i alt med Facebook. Måske har du et bestemt budget, du ønsker at bruge, men du er i tvivl om, hvor du skal begynde, og hvordan du får mest for dine penge.
  • Vi hjælper og rådgiver dig til det hele – uanset om du vil være selvkørende eller have os til at lave annoncerne for dig.

Priser

Basis

kr 2.500 PR. MÅNED
  • Opsætning
  • Én annoncetype
  • Månedlig optimering
  • Månedlige rapporter

Mellem

kr 5.000 PR. MÅNED
  • Opsætning
  • To annoncer
  • Retargeting
  • Annoncer rettet mod potentielle kunder
  • Månedlig optimering
  • Månedlige rapporter


Popular

Stor

kr 8.500 PR. MÅNED
  • Opsætning
  • Flere annoncer
  • Retargeting
  • Annoncer rettet mod potentielle nye kunder
  • Løbende optimering
  • Rådgivning

  • Månedlige rapporter

Kursuspakker

For begyndere

kr 10.000
  • Behovsafdækning
  • Opfølgende videofeedback til værdi 2.000 kr.
  • Gennemgang af statistik på organiske Facebook-opslag
  • Målgrupper
  • Annonceopsætning
  • Analyse af annoncer
  • Workshop - opsætning af din nye annonce
  • Gennemgang af én annoncetype

For øvede

kr 15.000
  • Behovsafdækning
  • Opfølgende videofeedback til værdi 2.000 kr.
  • Gennemgang af statistik på organisk Facebook opslag
  • Målgrupper
  • Annonceopsætning
  • Analyse af annoncer
  • Workshop – opsætning af din nye annonce
  • Gennemgang af flere forskellige annoncetyper
  • Feedback på egne/eksisterende annoncer
Popular

Vi laver allerede Facebook-annoncering for

Vi brænder for at skabe gode Facebook-annoncer, der skaber synlighed
 og kommer ud med gode budskaber til den rette målgruppe.

Det siger vores samarbejdspartnere

Få 30 min gratis rådgivning

Bliv kontaktet inden for 24 timer. Der skal to til tango. Vi kigger sammen med dig på hvor du kan forbedre din markedsføringsindsats – og sætter tal på hvad det koster.

VetPlanet - en god case

VetPlanet har rigtig mange produkter. Da vi skulle opstarte dem med Ads annoncer, lå der en stor opgave i at få opsat en omfattende kampagnestruktur. Her skal annoncer og landingsider være præcist tilpasset det, der søges efter. Det samme skal vores software, som vi selv har udviklet. Denne særlige software styrer annoncerne alt afhængig af om et produkt er på lager eller ej. Den sørger for at det kun er produkter på lager som vises, og når produkter sælges, kommer der nye på. Det har gjort annoncerne for VetPlanet effektive.

Vi stod desuden med et helt nyt brand, hvilket gjorde display banner-annoncering særlig vigtigt. Vi valgte at fokusere vores indsats på nye, fine dynamiske bannere. Med disse bannere får folk, der har søgt på Google efter et bestemt produkt, vist dynamiske bannere med de produkter, der netop er relevant for den søgning de lige har lavet på Google.

VetPlanet er lige nu de eneste i dyrlægebranchen i Danmark som kører med denne strategi og produkt. Da produktet er udviklet af os i WebLead.

Sidst min ikke mindst havde vi en stor optimeringsopgave, da kampagneopsætningen var omfattende.

Vores fokus har hele tiden været på leads, omsætning og konverteringsrater for de enkelte elementer i kampagneopsætningen. Og det har båret pote. Omsætningen er nemlig steget måned for måned.