Få dine undersider til at besvare kundernes spørgsmål uanset tid og sted. Din hjemmeside er dit online visitkort – og den bedste måde du kan fortælle om de ydelser, du tilbyder i din klinik.
Kombiner gode undersider med Google Ads og bliv synlig på Google i organiske og betalte visninger.
Har du ingen undersider omkring de ydelser, du tilbyder i din tandklinik, ja så taber du kunden.
Gode, målrettede undersider omkring ydelserne på din tandklinik, gør det muligt at skabe gode Google Ads-annoncer. Når kunden sendes ind ude fra Googles søgeresultater, og de mødes af en underside, der svarer på alle deres spørgsmål, ja, så er chancen for, at de konverterer højere.
Månedlig driftsydelse er nødvendig til betaling af klik på Google Ads-annoncerne og til optimering af disse
Vi har valgt at sætte et minimumsbeløb på Google Ads, så vi kan sikre, at vi gør en forskel for din tandlægeklinik.
For de 2.000 får du klik på dine annoncer. Du betaler kun for de klik, du får, da det styres via et aktionssystem.
For at du får noget ud af pengene til klik på dine annoncer går 1.500 kr. til drift.
Dette i form af konsulenttimer og udarbejdelse af negative søgeord. Vi laver desuden nye bannere, skriver nye annoncetekster og analyserer på, hvordan de performer.
Følgende tandklinikker har allerede valgt os som deres fortrukne samarbejdspartner.
Skal du være den næste?
WebLead ApS en del af MDK Media ApS | CVR 41852585 | Telefon +45 26 49 17 12 | Mail: ab@weblead.dk
Bliv kontaktet inden for 24 timer. Der skal to til tango. Vi kigger sammen med dig på hvor du kan forbedre din markedsføringsindsats – og sætter tal på hvad det koster.
VetPlanet har rigtig mange produkter. Da vi skulle opstarte dem med Ads annoncer, lå der en stor opgave i at få opsat en omfattende kampagnestruktur. Her skal annoncer og landingsider være præcist tilpasset det, der søges efter. Det samme skal vores software, som vi selv har udviklet. Denne særlige software styrer annoncerne alt afhængig af om et produkt er på lager eller ej. Den sørger for at det kun er produkter på lager som vises, og når produkter sælges, kommer der nye på. Det har gjort annoncerne for VetPlanet effektive.
Vi stod desuden med et helt nyt brand, hvilket gjorde display banner-annoncering særlig vigtigt. Vi valgte at fokusere vores indsats på nye, fine dynamiske bannere. Med disse bannere får folk, der har søgt på Google efter et bestemt produkt, vist dynamiske bannere med de produkter, der netop er relevant for den søgning de lige har lavet på Google.
VetPlanet er lige nu de eneste i dyrlægebranchen i Danmark som kører med denne strategi og produkt. Da produktet er udviklet af os i WebLead.
Sidst min ikke mindst havde vi en stor optimeringsopgave, da kampagneopsætningen var omfattende.
Vores fokus har hele tiden været på leads, omsætning og konverteringsrater for de enkelte elementer i kampagneopsætningen. Og det har båret pote. Omsætningen er nemlig steget måned for måned.