Hos WebLead tilbyder vi rådgivning og strategi til din digitale markedsføring. Men vi tilbyder faktisk mere end det. Vi har nemlig specialiseret os inden for nedenstående brancher, så du får en sparringspartner med fingeren på pulsen i lige netop din branche.
Vi løser opgaver for kunder i forskellige brancher, men har primært fokus på autobranchen. Vi tilbyder en times gratis sparring og rådgivning angående eksisterende online aktiviteter.
Kontakt os, hvis du vil høre mere om, hvordan vi kan skabe værdi for din forretning.
Google er den mest brugte søgemaskine i Danmark og derfor er det vigtigt at være synlig. Google er essentiel for at skabe trafik til din hjemmeside. Google Ads annoncer hjælper dig med at blive set og skaber leads.
Med Facebook-annoncering er det muligt at få vist dine produkter og services for helt specifikke målgrupper. Facebook-annoncer kan bestå af både tekst, billeder og video.
Dynamiske bannere bruges til at ramme potentielle købere på deres købsrejse. Med målrettet banner-annoncering får du mere ud af dit markedsførings-budget.
Hos WebLead har vi indgående kendskab til bilbranchen og hjælper dig hellere end gerne med at øge din forretnings synlighed online. Vi vægter den personlige relation og det tætte samarbejde utroligt højt og har af den grund også valgt at specialisere os inden for nogle få brancher.
Vi er din digitale samarbejdspartner, og har lang erfaring med markedsføring. Vi sætter os nemlig ind i lige præcis din forretning og dine behov og finder sammen med dig den bedste digitale markedsføringsstrategi, der kan hjælpe med at vækste din forretning. Vi vægter den personlige relation og det tætte samarbejde utroligt højt og har af den grund også valgt at specialisere os inden for nogle få brancher.
Kom godt igang med din markedsføringsindsats med vores opstartspakke. Her får du styr på hele basen lige fra korrekt opsætning af Google Analytics over opsætning af Cookie-information til Facebook-annoncering og contentplan.
Til dig med få brugte biler, et værksted eller udelukkende nye biler.
Til dig med flere brugte biler, et værksted eller nye biler – eller til dig med en lille forretning, der måske ikke har mange biler på lager fordi du omsætter dem hurtigt.
Til dig der har både brugte biler, værksted og er nyvognsforhandler – eller bare til dig der har to grene eller mere af din bilforretning og ønsker en omfattende markedsføringsindsats.
Øv. Synes du ikke at, du passer ind i ovenstående kasser? Så vurderer vi også dine ambitioner og lysten til drift/udvikling og finder sammen med dig en specialiseret løsning, der passer til din virksomhed, markedsføringsbudget og ambitioner.
Følgende bilhuse har allerede valgt os som deres fortrukne samarbejdspartner.
Skal du være den næste?
Bliv kontaktet inden for 24 timer. Der skal to til tango. Vi kigger sammen med dig på hvor du kan forbedre din markedsføringsindsats – og sætter tal på hvad det koster.
VetPlanet har rigtig mange produkter. Da vi skulle opstarte dem med Ads annoncer, lå der en stor opgave i at få opsat en omfattende kampagnestruktur. Her skal annoncer og landingsider være præcist tilpasset det, der søges efter. Det samme skal vores software, som vi selv har udviklet. Denne særlige software styrer annoncerne alt afhængig af om et produkt er på lager eller ej. Den sørger for at det kun er produkter på lager som vises, og når produkter sælges, kommer der nye på. Det har gjort annoncerne for VetPlanet effektive.
Vi stod desuden med et helt nyt brand, hvilket gjorde display banner-annoncering særlig vigtigt. Vi valgte at fokusere vores indsats på nye, fine dynamiske bannere. Med disse bannere får folk, der har søgt på Google efter et bestemt produkt, vist dynamiske bannere med de produkter, der netop er relevant for den søgning de lige har lavet på Google.
VetPlanet er lige nu de eneste i dyrlægebranchen i Danmark som kører med denne strategi og produkt. Da produktet er udviklet af os i WebLead.
Sidst min ikke mindst havde vi en stor optimeringsopgave, da kampagneopsætningen var omfattende.
Vores fokus har hele tiden været på leads, omsætning og konverteringsrater for de enkelte elementer i kampagneopsætningen. Og det har båret pote. Omsætningen er nemlig steget måned for måned.